Tagasi
10 võimalust aja kokkuhoiuks ettevõtte rahaasjade ajamisel

10 võimalust aja kokkuhoiuks ettevõtte rahaasjade ajamisel

10.05.2019

Aja ettevõtte rahaasju just siis, kui Sulle sobib. Omas tempos. Sulle sobival ajal ja Sulle sobival moel.

Enamus meie klientidest on külastanud Swedbanki interneti- või mobiilipanka ning paljud peavad rahaasjade ajamist digikanalis juba iseenesestmõistetavaks. Teeme järjepidevat tööd nii interneti- kui mobiilipanga arendamisel, et kliendid saaksid valdava osa oma rahaasjadest ise korda ajada. Mugavalt ja turvaliselt, kasvõi ööpäev läbi.

Siin on mõned nõuanded, kuidas saaksid oma ettevõtte rahaasju ajada just Sulle sobival viisil ja tempos:

  1. Ava oma ettevõttele konto esindusse kohale tulemata, internetipanga teel. Distantsilt konto avamise lahendust saavad kasutada Swedbanki erakliendid, kes soovivad avada oma ettevõttele konto.
  2. Internetipanga kasutajaõiguste muutmiseks ei pea arvuti tagant tõusma. Lisa või eemalda  kasutajaid, muuda kontode kasutajaõigusi ning kasutajale määratud päeva- ja kuulimiite. Kas soovid anda vaid ligipääsu konto väljavõttele ning õiguse makseid ette valmistada? Sel juhul piisab profiilist „info“.  Kui Sa ei soovi konkreetsele kasutajale piiranguid seada, vali profiil „Info ja maksed“ või „Kõik teenused“. Muudatuste tegemiseks peab ettevõtte juhatuse liige olema internetipanka sisse logitud Smart-ID, ID-kaardi või mobiil-ID abil. Muudatused jõustuvad kohe pärast nende allkirjastamist. Tuleb tähele panna, et ettevõtte ülekannete üldlimiiti internetipangas muuta ei saa. Selleks tuleb helistada meie nõustamiskeskusesse telefonil 613 2222. Teatud juhtudel, kui limiidid lähevad väga suureks, on tarvis siiski külastada pangaesindust.
  3. Ettevõtte uuenev deebetkaart jõuab ise postiga kohale. Kui soovid muuta kontaktaadressi, millele kaart saadetakse, siis tuleb seda teha 2 kuud enne kaardi kehtivusaja lõppu. Postiga saadetakse nii deebetkaart kui ka PIN-kood, need tulevad eraldi ümbrikutes. Kaarti saab kasutada pärast selle aktiveerimist internetipangas Smart-ID, ID-kaardi või mobiil-IDga.
  4. Muuda deebetkaardi limiite otse internetipangas. Mobiilipangas saab seda muudatust teha vaid Androidi operatsioonisüsteemis. Määra soovi korral eraldi limiidid ostu-, sularaha- ja maksetehingutele. Soovitame turvalisuse kaalutlustel määrata mõistlikud limiidid ning mitte kasutada maksimumlimiite. Tuleb tähele panna, et  erinevalt deebetkaardist saab krediitkaardi kasutuslimiite muuta siiski vaid meie esinduses.
  5. Krediitkaardi kättesaamiseks broneeri aeg pangaesinduses. Kunagi ei või ette teada, kui paljud kliendid just samal hetkel pangaesindust külastavad.
  6. Internetipanka ühendatud raamatupidamistarkvara – ERPLY Books. See on nii väikestele kui ka suurtele ettevõtetele mõeldud lihtsalt kasutatav raamatupidamistarkvara, mis on täielikult integreeritud internetipanka. Tänu sellele saad internetipangas hallata kogu ettevõtte tugiteenuste komplekti: pank, raamatupidamine, arvete saatmine, laekumiste haldamine jne.
  7. E-arved. Kui igakuiste regulaarsete maksete tegemine muutub tüütuks, siis telli võimalusel e-arve ja sõlmi püsimaksekorraldus. Just nagu eraisiku puhul, tasutakse sel juhul vajalikud arved ettevõtte eest automaatselt. Kogu e-arve teel makseid ka oma klientidelt.
  8. Hoolitse autentimisvahendi ajakohasuse eest. Parem kui neid on kaks. Mugavaim on kasutada Smart-ID-d või mobiil-ID-d. Esimese kasutuselevõtuks peab olema ID-kaart ning teist saad teha oma mobiilioperaatori juures. Autentimisvahendit on vaja ka nõustamiskeskusesse helistades, kus  identifitseerimine toimub Smart-ID, mobiil-ID või PIN-kalkulaatori abil. Lihtsalt ID-kaardist sel juhul ei piisa. Ka postiga saadetud deebetkaardi aktiveerimine nõuab tugeva autentimisvahendi olemasolu. Samuti on võimalik internetipangas digitaalselt allkirjastada liisingulepinguid.
  9. Taotle vajalikke teenuseid otse internetipangast. Käibevahendite kasutuselevõtuks või kaardimakseterminali tellimiseks ei ole vaja pangaesindusse tulla. Enne taotluse täitmist soovitame tutvuda ka ettevõtte personaalsete pakkumistega. Juhul kui väljatoodud limiidid on ebasobivad või puuduvad, siis on võimalik, et meile pole esitatud viimast majandusaasta aruannet. Veendu, et see poleks vanem kui 8 kuud. Värsked andmed kiirendavad finantseerimise taotlemise protsessi. Tutvu digitaalse tööriistaga, mis aitab hinnata ettevõtte finantsvõimekust või telli nõustamiskõne sobiva finantseerimis- ja arvelduslahenduse väljaselgitamiseks.
  10. Ajakohasta oma ettevõtte kontaktandmeid ning hoia suhtluskanalid avatuna. Nii saad olla kindel, et ei jää ilma headest pakkumistest. Näiteks tuletame Sulle meelde liisingulepingu lõppemist, et jäägiks jäetud suurema summa maksmine ei tuleks ootamatu uudisena.