10 võimalust ettevõtjale aja kokkuhoiuks

10 võimalust ettevõtjale aja kokkuhoiuks

Inga Parve Inga Parve 11.10.2018

Ööpäevas on 24 tundi ja ükskõik kui palju me ka ei pingutaks, aega juurde ei teki. Kui aga mõelda, mille peale aeg kulub, siis nutikalt ja läbimõeldult tegutsedes võib seda tunduvalt kokku hoida. Me ei saa teile aega juurde kinkida, kuid oleme loonud võimalusi teie aega säästa.

1. Internetipanga kasutajaõiguste muutmiseks ei pea arvuti tagant tõusma. Lisage või eemaldage  kasutajaid, muutke kontode kasutajaõigusi, ning kasutajale määratud päeva- ja kuulimiite. Kas soovite anda vaid ligipääsu konto väljavõttele ning õiguse makseid ette valmistada? Sel juhul piisab profiilist „info“.  Kui te ei soovi konkreetsele kasutajale piiranguid seada, valige profiil „Info ja maksed“ või „Kõik teenused“. Muudatuste tegemiseks peab ettevõtte juhatuse liige olema internetipanka sisse logitud Smart-ID, ID-kaardi või mobiil-ID abil. Muudatused jõustuvad kohe pärast nende allkirjastamist. Tuleb tähele panna, et ettevõtte ülekannete üldlimiiti internetipangas muuta ei saa. Selleks tuleb helistada meie nõustamiskeskusesse telefonil 613 2222. Teatud juhtudel, kui limiidid lähevad väga suureks, on tarvis siiski külastada pangaesindust.

2. Ettevõtte uuenev deebetkaart jõuab ise postiga kohale. Kui soovite muuta kontaktaadressi, millele kaart saadetakse, siis tuleb seda teha kaks kuud enne kaardi kehtivusaja lõppu. Postiga saadetakse nii deebetkaart kui ka PIN-kood, need tulevad eraldi ümbrikutes. Kaart muutub kasutuskõlblikuks pärast selle aktiveerimist internetipangas Smart-ID, ID-kaardi või Mobiil-ID-ga.

3. Muutke deebetkaardi limiite otse internetipangas. Mobiilipangas saab seda muudatust teha vaid Androidi operatsioonisüsteemis. Määrake soovi korral eraldi limiidid ostu-, sularaha- ja maksetehingutele. Soovitame turvalisuse kaalutlustel määrata mõistlikud limiidid ning mitte kasutada maksimumlimiite. Tuleb tähele panna, et  erinevalt deebetkaardist saab krediitkaardi kasutuslimiite muuta siiski vaid meie esinduses.

4. Krediitkaardi kättesaamiseks broneerige aeg pangaesinduses. Kunagi ei või ette teada, kui paljud kliendid just samal hetkel pangaesindust külastavad.

5. Lisakonto saate oma ettevõttele ise internetipangas avada. Kui aga asutate uue ettevõtte ning vajate ka sellele arvelduskontot, tuleb hetkel tulla veel pangaesindusse. Peatselt on tulekul uus, mugav ja ajasäästlik lahendus konto avamiseks – jälgige uudiseid!

6. Koostage igakuistest püsikuludest määratud maksete nimekiri. Seda saab teie eest teha ka raamatupidaja, kui ta on lepingus määratud ettevõtte internetipanga kasutajaks. Otse mobiilipangast saate kinnitada makseid puhkusel, ärilõunal või kinos.

7. E-arved. Kui igakuiste regulaarsete maksete tegemine muutub tüütuks, siis tellige võimalusel e-arve ja sõlmige püsimaksekorraldus. Just nagu eraisiku puhul, tasutakse sel juhul vajalikud arved teie ettevõtte eest automaatselt. Koguge e-arve teel makseid ka oma klientidelt.

8. Hoolitsege autentimisvahendi ajakohasuse eest. Parem kui teil on neid kaks. Mugavaim on kasutada Smart-ID-d või Mobiil-ID-d. Esimese kasutuselevõtuks peab teil olema ID-kaart ning teist saate teha oma mobiilioperaatori juures. Autentimisvahendit on vaja ka nõustamiskeskusesse helistades, kus teie identifitseerimine toimub Smart-ID, Mobiil-ID või PIN-kalkulaatori abil. Lihtsalt ID-kaardist sel juhul ei piisa. Ka postiga saadetud deebetkaardi aktiveerimine nõuab tugeva autentimisvahendi olemasolu. Üle-euroopalised reeglid ei pea paroolikaarti enam piisavalt turvaliseks isiku tuvastamise vahendiks. Nende regulatsioonide tõttu ei saa paroolikaarte alates 2019. aasta 1. veebruarist enam kasutada.

9. Vajalikud pangateenused taotlege otse internetipangast. Käibevahendite kasutuselevõtuks või kaardimakseterminali tellimiseks ei ole vaja pangaesindusse tulla. Enne taotluse täitmist soovitame tutvuda ka ettevõtte personaalsete pakkumistega. Ärge kohkuge, kui väljatoodud limiidid on teile ebasobivad või puuduvad. Võimalik, et meile pole esitatud teie viimast majandusaasta aruannet. Kindlasti veenduge, et see poleks vanem kui 8 kuud. Värsked andmed kiirendavad finantseerimise taotlemise protsessi. Tutvuge digitaalse tööriistaga, mis aitab hinnata teie ettevõtte finantsvõimekust või tellige nõustamiskõne sobiva finantseerimis- ja arvelduslahenduse väljaselgitamiseks.

10. Ajakohastage oma ettevõtte kontaktandmeid ning hoidke suhtluskanalid avatuna. Nii saate olla kindel, et ei jää ilma headest pakkumistest ning lepingutega seotud infost. Näiteks tuletame teile meelde liisingulepingu lõppemist, et jäägiks jäetud suurema summa maksmine ei tuleks teile ootamatu uudisena. Telefoninumber on aga oluline, et saaksime teile pakkuda terviklikku teenust. Näiteks võib finantseerimisprotsessi käigus tekkida vajadus lisaküsimusteks. Ettevõtte kontaktaadressiks võite soovi korral märkida ka oma koduse aadressi, nii jõuavad kirjad ja pangakaardid teie personaalsesse postkasti.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kui jätkate veebilehe sirvimist või vajutate „Jah, nõustun“ ikooni, siis nõustute küpsiste kasutamisega. Teil on võimalik loobuda antud nõusolekust igal ajal, muutes kasutatava seadme seadistusi ja kustutades salvestatud küpsiseid. Tutvuge ka meie meie küpsiste kasutamise eeskirjaga..