Tagasi
7 nippi ettevõtjale, kuidas pangaasjad kiirelt joonde ajada

7 nippi ettevõtjale, kuidas pangaasjad kiirelt joonde ajada

Sinu aeg on hinnaline. Ettevõtjana tead ilmselt vägagi täpselt, millised on need 20% tegevustest, mis toovad sulle 80% kasumist. Meiegi pangas mõistame, et oma tööd tehes soovid keskenduda kõige olulisemale. Oma kliendile. Oma tootele. Oma äri arendamisele. Seetõttu jagame mõned head nipid, kuidas hoida oma ettevõtte pangaasju joonel minimaalse ajakuluga. Mis põhiline: alati ei ole vaja pangaesindusse tulla, paljud asjad saad kiirelt korda ajada interneti- või mobiilipangas.

Esita taotlused internetipangas

Soovid hakata kaardimakseid vastu võtma? Vajad nutiterminali? Kaalud laenu võtmist või soovid ettevõttele krediitkaarti? Mõtled liisingule? Soovid hakata internetis makseid vastu võtma ja vajad pangalinki või e-kaubanduse lahendust? Paljude pangateenuste puhul saad esitada pangale taotluse lihtsalt ja mugavalt – otse internetipangas.

Deebetkaart jõuab ise Sinu juurde

Deebetkaardi tellimine on eriti lihtne, sest pangaesinduse külastust pole kordagi vaja teha. Taotluse saad esitada internetipangas ja kaardi saadame Sinu ettevõtte aadressile postiga. Võta vaid uus kaart ümbrikust välja, aktiveeri internetipangas ja asu kasutama.

Kui soovid nõu pidada, telli endale ärikliendinõustaja kõne

Mõnikord on vaja nõu pidada spetsialistiga. Näiteks enne seda, kui asud mõnd teenust taotlema. Ka siin on meil pakkuda väga mugav lahendus. Saad tellida endale ärikliendinõustaja telefonikõne. See tähendab, et meie spetsialist võtab Sinuga telefoni teel ühendust Sinu määratud ajal. Nii saad oma küsimustele vastused ja seda Sulle sobival ajal ja kohas.

Lisakontod saad ise avada internetipangas

Kui ettevõttel on juba olemas vähemalt üks Swedbanki pangakonto, siis iga järgmise konto avamiseks enam pangaesindusse tulla ei ole tarvis. Lisakonto avamiseks tuleb lihtsalt internetipanka sisse logida ja vajutada korraldusele „Avan uue konto“.

Erinevad kasutajaõigused kiirendavad töövoogu

Kasutajaõiguste haldamise kohta tasub kindlasti uurida, kui ettevõtte internetipanka kasutab rohkem kui üks inimene. Näiteks on võimalik raamatupidamisteenuse pakkujale anda piiratud õigused ettevõtte internetipangas tegutsemiseks. Samuti saab määrata kasutajatele konkreetseid limiite ülekannete tegemiseks. Kasutajaõigusi saab internetis hallata ja muuta. Kui aga juhtub, et on vaja teha suuremat ülekannet, kui lepingu järgi lubatud, saad ettevõtte seadusliku esindajana limiite muuta ka äriklienditoe telefonil 613 2222.

Halda pangakaarte mobiiliäpis

Kui kasutad Androidi süsteemil töötavat nutitelefoni, siis saad mobiilipangas hallata kõiki oma ettevõtte kaarte. Võid muuta kaardi kasutuslimiite ning vajadusel kaarte blokeerida ja taasavada. See on mugav viis ettevõtte kaartidel silma peal hoida ja arvutit pole vaja avadagi.

Nende lahenduste kasutaiseks tuleb mobiilipanka sisse logida kas Smart-ID-d, Mobiil-ID-d või ID-kaarti. Paroolikaardist või PIN-kalkulaatorist kaartide haldamiseks enam ei piisa.

Pangaesinduse külastamiseks broneeri endale aeg

Pangaesindusse tulles broneeri endale aeg telefonil 613 2222. Kohale jõudes möödud sujuvalt igasugusest järjekorrast ja pangatöötaja juba ootab Sind ning teab, millist küsimust koos lahendama hakkate.

Lisaks kõigele sellele soovitame Sul aeg-ajalt vaadata üle enda ja oma ettevõtte kontaktandmed internetipangas. Kui andmed on õiged, jõuab oluline info alati Sinuni.