Tagasi
Panga virtuaalne assistent – kiired vastused 24/7

Panga virtuaalne assistent – kiired vastused 24/7

Tänaseks oleme harjunud, et saame pangateenuseid kasutada suure hulga erinevate kanalite kaudu. Samamoodi oleme harjunud oma küsimustele kohe või niipea kui võimalik vastuseid saama.

Paljudel juhtudel on kõige parem lahendus pöörduda Swedbanki virtuaalse assistendi ehk vestlusroboti poole. Virtuaalne assistent oskab vastata enam kui 100 küsimusele, mida kliendid kõige sagedamini esitavad. Muuhulgas annab ta teavet pangakaartide, ülekannete, Smart-ID, pangakontode, investeerimise, kindlustuse ja pensionifondide kohta.

Virtuaalse assistendi kasutamise peamiseks eeliseks on võimalus saada oma küsimustele vastused mistahes kellaajal ja kohe, samas kui internetipangas pangateate kaudu esitatud küsimusele võib klient vastust oodata terve päeva või kauemgi. Ootejärjekord võib olla ka panga infotelefonile helistades.

Kuidas virtuaalne assistent töötab?

Virtuaalse assistendi leiad internetipangas pärast sisselogimist. Ekraani paremas nurgas all on sinine jutumull, millele klõpsates avaneb virtuaalne assistent. Teda on õpetatud vastama klientide enamlevinud küsimustele. Vastused on koostatud erinevate valdkondade ekspertide poolt, seega annab virtuaalne assistent usaldusväärset ja faktipõhist teavet. Virtuaalse assistendi vastusest võid leida ka linke, kust saad oma küsimusega seotud teemadel täiendavat teavet. See on suur eelis võrreldes telefoni teel saadud konsultatsiooniga, mille käigus kliendinõustajal on võimalik edasistest sammudest rääkida, kuid mitte neid kohe kätte juhatada. Kui virtuaalne assistent mõnele küsimusele vastata ei oska, soovitab ta Sulle teisi kanaleid, mille kaudu pangaga ühendust võtta.

Milliste küsimustega Swedbanki kliendid kõige enam virtuaalse assistendi poole pöörduvad?

  • Kuidas tellida uut pangakaarti?
  • Kuidas saan oma kaardi blokeerida?
  • Kuidas ma saan uue pangakaardi aktiveerida?
  • Kus ma saan oma internetipanga ülekandelimiite näha või muuta?
  • Kus asub lähim esindus ja kuidas ma saan broneerida või tühistada nõustamise?
  • Kas ma saaksin laenu?
  • Kuidas saan oma laenu enne tähtaega tagasi maksta?
  • Mida teha juhul, kui mu nimi või isikut tõendav dokument on muutunud?
  • Kus saan muuta oma kontaktandmeid või uuendada kliendiandmeid?
  • Kuidas saan lapsele anda ligipääsu internetipangale?
  • Kus ma näen ja saan muuta oma kindlustuslepingu tingimusi?
  • Kust leian rohkem infot Rahakoguja kohta?
  • Kus ma näen oma pensionivarasid ja saan teha muudatusi?

Kasuta virtuaalse assistendi pakutavaid võimalusi! Küsimuse esitamiseks logi sisse Swedbanki internetipanka, seejärel kliki all paremas nurgas oleval vestluse sümbolil.

Märksõnad: Internetipank, Nõuanded