Uudne Swedbanki makseportaal edendab e-poodide äri

Internetiostud on muutumas järjest tavapärasemaks. Kui aastaid tagasi tellisid esimesed julgemad internetipoodidest peamiselt raamatuid ja plaate, siis nüüd tellitakse juba absoluutselt kõike, luksuskaupadest esmatarbekaupadeni. Isegi soe lõunasöök tellitakse äpi kaudu.

Märgatav trend on, et klassikalist kauplust pidavad ettevõtted avavad kõrvale e-poe. Paljud alustavad ettevõtted aga käivitavadki vaid e-poe, loobudes füüsilisest esindusest, sest see aitab kokku hoida püsikulusid ja saavutada konkurentsieelist.

Mitmekülgsed makseviisid kliendile, mugav tehinguhaldus kaupmehele

Eduka internetikaubanduse üks eeldus on, et arveldamine oleks nii kliendi kui ka kaupmehe jaoks kiire, mugav ja turvaline. Selleks oleme meie äriklientidele loonud täiesti uue tehnilise lahenduse. Swedbanki makseportaal võimaldab kaupmehel ühe liidestusega kasutusele võtta kõik levinuimad makseviisid: kaardimaksed internetis, eri pankade pangalingid ja PayPali. Soovides makseportaali kasutama hakata, saab e-poe haldaja ise otsustada, milliseid makseviise ta soovib oma veebikeskkonnas klientidele pakkuda.

Kui teenus on aktiveeritud, saab klient paindlikumate maksevõimaluste näol parema ostukogemuse, kaupmees aga säästab makseportaaliga aega ja raha, sest kõikide valitud makseviiside kaudu tehtud tehinguid hallatakse ühtsena, genereerime nende kohta kasulikke raporteid ning tegeleme pidevalt pettuste monitooringuga. Kaupmees näeb reaalajas tehingute ülevaadet, saades vajaduse korral neid tühistada või raha kliendile tagastada panga poole pöördumata. Samuti võimaldab raporteerimiskeskkond seadistada raporteid vastavalt ettevõtte vajadustele.

Personaalselt seadistatav lahendus

Pangalingiga maksmine on Eestis pikalt olnud eelistatuim makseviis, aga järjest enam on populaarsust kogumas ka pangakaardiga maksmine internetis, sest peale krediitkaartide saab internetis makseid sooritada ka paljude deebetkaartidega. Kaardimaksete vastuvõtmine makseportaali kaudu on kiirem ja moodsam kui eales varem, pakkudes mitut lisavõimalust vastavalt ettevõtte äri eripäradele. Peale selle, et kauba eest tasumisel avanev makseaken oleks kliendi jaoks nägus nii arvutis kui ka nutiseadmetes, saab kaupmees näiteks võimaldada ka ostukorvi eest tasumist ühe klikiga, ilma et oleks vaja iga kord uuesti kaardiandmeid sisestada, või pakkuda kliendile pangakaardiga korduvmakset, kui tegemist on regulaarse tellimusega.

Lugege Swedbanki makseportaali ja selle taotlemise kohta lähemalt.