Tagasi
Kepler Cheuvreux tõstis Nestlé aktsia hinnasihti

Kepler Cheuvreux tõstis Nestlé aktsia hinnasihti

Kepler Cheuvreux usub, et Šveitsi päritolu toidutootja Nestlé esimese poolaasta tulemused olid piisavalt julgustavad, et tõsta aktsia hinnasihti. „Nestlé on palju paremas seisus kodus-tarbimise osas kui konkurendid ning jätkab eelisseisus ka pandeemia järgmise etapi ajal. Grupp pole enda 2020 aasta eesmärke langetanud. Nestlé osakaal kodust-väljas tarbimisele moodustab umbes 15% kogu grupi käibest, võrreldes 25%, mis on Euroopa toidukontsernide keskmine näitaja ning isegi suurem joogitootjate hulgas. Kodust-väljas tarbimine ei pruugi pandeemia eelsele tasemele taastuda mõnda aega, Nestlé on enda üksusi reorganiseerimas ja uurimas võimalusi kojuveo äris,“ kirjutasid Kepler Cheuvreux analüütikud Nestlé kohta käivas analüüsis.

Konservatiivne prognoos

„Nestlé finantsjuht Francois Xavier Roger ütles investoritele, et kodus-tarbimine on jätkuvalt tugev, kuid arvestades ebakindlust, prognoosib grupp sel aastal käibe kasvuks 2-3% ja seda vaatamata 2,8% kasvule aasta esimeses pooles. Kodust-väljas ja kaasa-ostmine moodustavad kokku 15% grupi käibest. Rogeri sõnul on mõlemad näitajad paranemas, kuid 2019 aasta tasemeteni jõutakse tõenäoliselt alles 2022,“ kirjutati analüüsis.

Üldpilt on hea

„Me näeme, et kodune tarbimine on suurenenud pikaajalise struktuurse muutuse tõttu, kus töötatakse kodust ning hirmu tõttu, kus inimesed kardavad COVID-i tõttu käia avalikes kohtades. Nestlé on heal positsioonil, et sellest olukorrast kasu lõigata. Tõstame enda pikaajalisi prognoose ja kasvueesmärke, kuna Nestlé on omandanud sellised kaubamärgid nagu Zenpep, Vital Proteins ja Aimmune,“ kirjutati analüüsis.

Korrati ostusoovitust

Kepler Cheuvreux kordas aktsiale „Osta“ soovitust ja tõstis aktsia hinnasihi 115 Šveitsi frangilt 120 frangile. „Tugev bilanss võimaldab dividendide maksmist ja aktsiate tagasi ostmist, seda isegi keerulises keskkonnas,“ kirjutati analüüsis.

Juriidiline ja avalikustamisele kuuluv teave.

Märksõnad: Kepler Cheuvreux, Nestlé