Tagasi
Mobiilipank pakub ärikliendile nüüd veelgi enam võimalusi

Mobiilipank pakub ärikliendile nüüd veelgi enam võimalusi

18.07.2017

Swedbanki mobiilipanga äriklientidest kasutajatel on nüüd võimalik oma pangakaarte mugavalt nutitelefonis hallata – kaarte saab nii blokeerida kui ka taasaktiveerida ja muuta nende kasutuslimiite.

Swedbanki digitaalsete teenuste osakonna juhi Agnes Oidsalu sõnul tehakse igapäevaselt tööd selle nimel, et mobiilipanga abil ka äriklientide elu kiiremaks ja mugavamaks muuta. Nii saab ettevõtja pühenduda olulisimale, sest firma rahaasjadest on hea ülevaade olemas.

Halda pangakaarte mobiilis

”Swedbanki mobiilipanga äriklientidest kasutajatel, kel taskus Android operatsioonisüsteemiga telefon, on nüüd võimalik oma deebet- ja krediitkaarte mugavalt nutitelefonis hallata – nii kaarte blokeerida kui ka kümne päeva jooksul taasaktiveerida. Näiteks kui ettevõtte pangakaart kaob, ei pea selle sulgemiseks enam panka helistama. Piisab mobiilipanka sisselogimisest ning seal kaardi blokeerimisest,” rääkis Oidsalu.

See on eriti kasulik välismaal olles, kus võivad kõnega tekkida ootamatud kulutused või on erineva ajavööndi pärast asjaajamine ebamugav. Samamoodi toimub mobiilis ka kaardi taasaktiveerimine, mida saab teha blokeerimisele järgneva 10 päeva jooksul.

Mobiilipangas on võimalik vaid sekundite jooksul muuta ka kaardi kasutuslimiite. Seda saab teha kuni maksimaalsete kaardi kasutuslimiitideni.

”Turvalisuse pärast ei pea muretsema, sest mobiilipanka kanduvad üle samad õigused, mis on ettevõtte seaduslik esindaja internetipanga lepingus ettevõttega seotud isikutele määranud. See tähendab näiteks seda, et kaardi kasutuslimiite ei saa muuta vaid info profiiliga kasutaja,” lisas Oidsalu.

Mobiilipanga saab enda nutitelefoni alla laadida Google Play`st või App Store`st. Uuri mobiilipanga kohta rohkem SIIT!