Tagasi
Swedbankis saab avada konto pangaesindust külastamata

Swedbankis saab avada konto pangaesindust külastamata

Alates 18. juunist saab Swedbankis avada konto esindusse tulemata. Kõik vajalikud toimingud saab teha digikanalites.  

Uue lahendusega saab avada konto videokõne teel ja jääb ära vajadus külastada pangaesindust. Uue kliendi teekond algab www.swedbank.ee lehelt, kus klõpsates nupule „Tule meie kliendiks“ saab oma isiku identifitseerida Smart-ID, mobiil-ID või ID-kaardiga. Seejärel tuleb täita vajalik isikuandmete ankeet ja sellele järgneb videokõne pangatöötajaga. Videokõneks saab inimene kasutada oma telefoni, tahvelarvutit või arvutit. Pärast videokõnet teeb Swedbanki töötaja vajalikud toimingud avalduse analüüsiks ning seejärel tehakse otsus konto avamise ja võimalike lisateenuste kohta. Konto avamine võtab aega umbes 20 minutit ja seda saab kasutada igaüks olenemata ajast ja kohast.

„Digitaalsel teel konto avamine on loogiline ja oodatud samm meie teenuste kättesaadavuse veel paremaks muutmisel. Konto avamine oli siiani üks väheseid toiminguid, mille tegemiseks oli vaja külastada pangaesindust. Nüüd saab klient ka seda teha kodust lahkumata. Endiselt on soovi korral võimalik avada konto ka meie esinduses. Uue lahendusega lõime kliendile ühe valikuvõimaluse juurde, kuid alati jääb kliendi otsustada, milline konto avamise viis on just talle kõige rohkem meeltmööda,“ kommenteeris Swedbanki klienditeenuste juht Ede Raagmets.

Avaldust saab täita Swedbanki lehel ööpäevaringselt, videokõned tehakse kliendiga tööpäeviti vahemikus 9–17.

Uut lahendust saavad kasutada Eesti residendid, kellel on kehtiv ID-kaart või pass. Digikanalis on isiku tuvastamiseks vajalik ka Smart-ID, mobiil-ID või ID-kaardi olemasolu.