100 000 Swedbanki klienti võttis kasutusele Smart-ID

100 000 Swedbanki klienti võttis kasutusele Smart-ID

Ann Hiiemaa 04.01.2018

Märtsikuus turule tulnud uue isikutuvastamise rakenduse Smart-ID on Eestis kasutusele võtnud juba 140 000 inimest, neist 100 000 on Swedbanki kliendid.

Alates Smart-ID turuletoomisest on iga päev kasutajaid lisandunud ning tänaseks on üle kogu Baltikumi Smart-ID kasutajaid juba üle poole miljoni, 625 000 inimest. Ühtekokku tehti näiteks detsembris Smart-ID vahendusel kolme riigi peale tehinguid 9,2 miljonit (Eestis 2,6 miljonit).

Mobiilipanga kasutajate arv aastaga kahekordistunud

“Rõõm on näha, et inimesed tulevad uudsete lahendustega kaasa. Värske statistika näitab, et 75% Swedbanki klientidest, kes on hakanud kasutama Smart-ID-d, on ühtlasi asunud sagedamini kasutama e-teenuseid. Näiteks on aastaga kahekordistunud meie mobiilipanga aktiivsete kasutajate arv ning kliendid logivad rakenduse abil panka juba sagedamini kui internetipanga kaudu,” avaldas Swedbanki klienditeenuste juht, Ede Raagmets.

Kõige aktiivsemad Smart-ID kasutajad on 31–40-aastased Swedbanki kliendid, kuid tegelikult on Smart-ID populaarne kõigis vanuserühmades: noorim Smart-ID-d kasutav Swedbanki klient on 7-aastane.

Lihtne ja mugav Smart-ID

Smart-ID saab teha endale kodust arvuti tagant lahkumata või vajadusel ka pangakontorist. Smart-ID toimib lihtsal põhimõttel: kasutaja laadib Google Playst või App Store’ist nutiseadmesse Smart-ID rakenduse ning tuvastab oma isiku Mobiil-ID või ID-kaardi abil. Nii nagu ID-kaardi ja Mobiil-ID jaoks, on ka Smart-ID kasutamiseks vaja PIN1 ja PIN2-koode, mille kasutaja loob samas rakenduses. Smart-ID kasutamine on tasuta.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kui jätkate veebilehe sirvimist või vajutate „Jah, nõustun“ ikooni, siis nõustute küpsiste kasutamisega. Teil on võimalik loobuda antud nõusolekust igal ajal, muutes kasutatava seadme seadistusi ja kustutades salvestatud küpsiseid. Tutvuge ka meie meie küpsiste kasutamise eeskirjaga..